Höllinger

IMS Höllinger GMBH har siden 1998 været kendt for sine organiske frugtjuices. Deres nuværende succes kan i høj grad tilskrives deres innovative tilgang: Et tæt samarbejde med leverandører, detailkæder og forbrugere har realiseret det anerkendte brand, som i dag sælges i mere end 40 lande.

En god ide

I 1997 dukkede de første friskpressede juicer op i de østrigske supermarkeder. Gerhard Höllinger lagde mærke til, at der ikke var en variant med æblesmag på markedet, og kort efter startede han Höllinger-konceptet, der i dag er en verdensomspændende succes.

De første skridt blev taget med en organisk æblejuice lavet på regionale æbler fra Steiermark. Her brugte Gerhard stuen i sin lejlighed som kontor, og balkonen til opbevaring af det begyndende sortiment. I takt med, at den gode ide voksede sig større, flyttede Gerhard sin forretning til nye lokaler. I dag er den stolte virksomhed et anerkendt brand rundt i verden, hvortil de eksporterer deres mange produkter, som b.la. tæller premium frugtjuice, organisk sodavand og sirup.

Natur i et glas

Höllinger-konceptet er stærkt funderet i tre kerneværdier: simplicitet, naturlighed og og mobilitet. På den måde sikrer virksomheden sig, at alle aspekter af forretningen arbejder sammen om et fælles mål – at få smagen af natur ned i et glas. Det ses b.la. i deres opskrifter, som er baseret på naturlige råvarer og er uden tilsætningsstoffer. Derudover kombinerer sortimentet tradition med moderne fleksibilitet, dvs. der lægges et stort fokus på at være opmærksom på relevante smage og ernæringstrends.

Du kan læse mere om Höllinger på deres hjemmeside her.

Prøv produkter fra Höllinger

Find dem på webshoppen!

Køb her